środa, 16 grudnia 2009

12月16日 czyli wpis dla jednej z Trzech Wielkich Komentatorek z okazji urodzin - Karolka, this one's for you...




"Then there's the school of thought that says the family you're born into is simply a starting point. They feed you, and clothe you, and take care of you until you're ready to go out into the world and find your tribe." (Grey's, of course! My everlasting source of wisdom;))

Walizka wyciągnięta, rachunki popłacone, wielkie gotowanie z Japończykami odhaczone (oj, działo się, działo, ale to może poopowiadam na żywo), zajęć już jutro nie mam, więc tylko czas na pakowanie, wypisywanie kartek świątecznych dla kilku znajomych Japończyków i psychiczne szykowanie się na czwartą z kolei podróż Azja-Europa, która tym razem potrwa około 21 godzin (od wyjścia z domu do momentu dotarcia do Warszawy)...

Pakując walizki i porządkując rzeczy w mieszkaniu przed wyjazdem myślami jestem jeszcze i tu i już tam, a bardzo dużo myśli biegnie ku rodzinie i przyjaciołom, tutejszym, z którymi się jutro żegnam przed wyjazdem (którzy w miarę upływu naszych "japońskich" miesięcy stali się moją tutejszą rodziną) i tym, na spotkania z którymi niecierpliwie czekam...

Mam ogromne szczęście, że spotkałam w życiu ludzi, którzy nauczyli mnie, jak wielką wartością jest przyjaźń i jak - z czasem - przyjaciele stają się rodziną, owym "tribe" właśnie. Karolka, jesteś pośród tych osób osobą bardzo szczególną, o sercu tak wielkim, że trudno to sobie nawet wyobrazić. Jesteś kimś, kto mnie nauczył, że o przyjaciół walczy się, jak o rodzinę, że zawsze stoi się za nimi murem, że się przy nich jest, niezmiennie. Mam nadzieję, że chociaż w 1/5 potrafię być dla Ciebie tak dobrą przyjaciółką, jaką Ty jesteś dla mnie już od ośmiu lat:) Dzisiaj, z okazji Twoich urodzin, chciałam Ci - tak pół-prywatnie, a pół-publicznie, podziękować za to, że jesteś i za to jaka jesteś. Bo jesteś pięknym człowiekiem i najwspanialszą przyjaciółką!

Wszystkiego najlepszego, Kochanie...

6 komentarzy:

  1. I nawzajem Kochanie:* Dziękuję Ci za wspaniały prezent:* i mam nadzieję, do zobaczenia niebawem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Może nawet w ten weekend? Odezwę się w sobotę, jak odeśpię lot!

    OdpowiedzUsuń
  3. Karola, to ode mnie tez wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! I nawet poznaje gdzie to zdjecie bylo zrobione ;) Sis, bezpiecznych lotow i my tez tak tu na Ciebie czekamy!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Karolka, wszystkiego najlepszego, kolejnego dobrego roku :)

    Adusia, szerokich skrzydeł!

    Normalnie aż się wzruszyłam czytając ten wpis;)

    OdpowiedzUsuń